Първоначално публикувано от stu
Покажи съобщение
Известие
Collapse
No announcement yet.
Слаби фарове на 159 !
Collapse
X
-
Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDmQ 200 к.с.
-
Първоначално публикувано от stu Покажи съобщениеРазмених баластите и се оказа, че късите си работят перфектно и с жълтите баласти!?Сега на дългите съм със сивите баласти, но проблемът със запалването на крушките си остана и с тях.Явно проблемът не е в баластите, а в крушките, или се получават някъкви смущения при включването на дългите?
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщениеЕдва ли смущението е заради крушката. По-скоро баластът връща пикове в момент на включване. Пробвай да вържеш по един кондензатор (примерно 1000 мF) на входовете на баластите.Last edited by stu; d.m.y г., 13:07.Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDmQ 200 к.с.
Comment
-
Първоначално публикувано от stu Покажи съобщениеТова заради запалването или заради грешките, тъй като вече не ми излизат грешки, но често някоя от крушките на дългите на запалва и то със баластите, които нямаха никъкъв проблем при късите!
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
Първоначално публикувано от stu Покажи съобщениеВеднъж едната, друг път другата!
---------- Post added at 13:38 ---------- Previous post was at 13:36 ----------
Възможно ли е да правят проблеми заради запоени кабели?
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
Първоначално публикувано от stu Покажи съобщениеИма ли разлика на стартовия ток при къси и дълги?
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщениеАко приемем, че релетата за къси и дълги са еднакви, а според схемата и сечението на проводниците е еднакво, следва, че няма нещо по инсталацията, което да обуславя различен стартов ток. Тогава той зависи само от баластите и крушките.Last edited by stu; d.m.y г., 15:04.Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDmQ 200 к.с.
Comment
-
Първоначално публикувано от stu Покажи съобщениеНе ми се искаше да пробивам капачетата на дългите и за целта прекарах кабелите на крушките през едни фабрични улеи, но за целта трябваше да ги отрежа, след което да ги прекарам от там и накрая да ги запоя!Затова питам дали може да е от това?
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
Прибвай да пуснеш ксеноните 10секунди след като си запалил.Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
Горе главата, нищо че е празна...
Comment
-
Честно казано, смятам, че таланците малко са се пооляли, като са сложили 1 кв проводници за фаровете, което прави около 7 А стартов ток. Това очевидно е достатъчно за фабричния ксенон, но за някои афтър маркет такива, може и да не е.
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщениеЧестно казано, смятам, че таланците малко са се пооляли, като са сложили 1 кв проводници за фаровете, което прави около 7 А стартов ток. Това очевидно е достатъчно за фабричния ксенон, но за някои афтър маркет такива, може и да не е.Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDmQ 200 к.с.
Comment
-
Първоначално публикувано от stu Покажи съобщениеНа предходната страница има снимка с параметрите на баластите и крушките.Виждам, че едните са 4,2А стартов, а другите с 5,2А
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщениеКои са в момента на дългите?
---------- Post added at 14:56 ---------- Previous post was at 14:55 ----------
Първоначално публикувано от mirchozo Покажи съобщениеПрибвай да пуснеш ксеноните 10секунди след като си запалил.Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDmQ 200 к.с.
Comment
Comment